حضور دکترطهایی،مدیر مرکز روابط بین الملل دانشگاه خوارزمی در سومین نشست حضوری اعضای کارگروه ملی جذب دانشجویان بین الملل

 | تاریخ ارسال: 1405/4/6 | 
 این نشست  روز دوشنبه ۲۵ خرداد  با حضور دکتر سعید حبیبا، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان؛ دکتر محمود مهرداد شکریه، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران؛ دکتر عباس قنبری باغستان، معاون بورس و امور دانشجویان خارج  و دکتر جعفری، مدیرکل دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان  برگزار شد.  اعضای کارگروه ملی جذب دانشجویان بین‌الملل از دانشگاه‌های مختلف به ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها در حوزه دانشجویان بین‌الملل در ایام جنگ اخیر پرداختند.
  تحولات پساجنگ، فرصت‌ها و چالش‌های ایجاد شده در زمینه جذب دانشجوی بین‌الملل، سیاستگذاری نو و اهمیت بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف جدید برای جذب دانشجوی بین‌الملل از محورهای اصلی این نشست بود.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 28 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر